2010-03-11
 07:41:30

Torsdags morgon...



Jaha då va det torsdag igen då vad händer denna i dag då jo städa,tvätta litegrann  sen blir det jobba  lite med i dag härligt.
Har inte skrivit här på ett tag såg jag men det ha väl inte hänt så mycket mer än att jag har varit dålig några veckor nu har varit tok förskyld som visades sig vara lunginflamation sen fick jag virus på balansnerven så kunde inte gå.Men åkte jag till akis och kolla upp detta men dom kunde inte hitta nått men fick tid på en måndag skulle kolla hörsel för jag hörde ingenting på vänster öra men va så att jag hade vätska i örat och med det så hade jag bihålsinflamation med så hade både lunginflamation och bihålsinflamation och allt satt på vänster sida men nu är det skönt att man är bättre och äter sista penecillin kuren det va en dunderkur kan man säga.Så snart kan man börja träna igen ska bli så skönt att få börja träna igen va länge sen nu..
Haft två underbara barn som har varit hjälpsamma och snälla i mellanåt när jag har varit dålig..
I helgen så gjorde vi väl inte så himla mycket mer än  att åkte till tierp och besikta bilen sen blev det mys på kvällen och åt lite gott och kollade på lets dance och i lördags så åkte jag å barnen till tierp med pappa/morfar och handla han behövde handla litegrann sen på kvällen blev blev det melodifestivalen annars va det lungt...

PÅ återseende alla goa vänner


Älskar mina två underbara barn  som är mitt och älskar min stefan med som är allt för mig kan ha det så mycket bättre...=)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: