2011-03-05
 13:26:23

Härlig lördag!!

I går så körde jag sonen till örbyhus till hans pappa dom skulle fixa hans motorcykel/cross å det såg han fram emot..
Sen åkte jag hem å hämta jossan å steffe för vi skulle ner till österby och käka lite.
I dag har jag å tösen varit och badat och bastat i simhallen det va mysigt blir en dag i simhallen nästa helg med fast med båda barnen då nicke är hemma..
jag går ner fortfarande i vikt 5kg redan men många kilon kvar typ 20kg men det får ta sin tid men vill ha gått ner minst 10kg till sommaren....

skriver nog mera senare..
bye bye


Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Jadu jag vet inte riktigt exakt hur länge. Men började ju i mitten på augusti med LCHF, sen stod jag stilla i vikt typ 5veckor. och hade paus på nästan 2månader under december/januari.



Kram



PUBLICERAT: 2011-03-08, 20:41:40 | URL: http://carpeannah.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: