2010-01-24
 21:38:31

24/1-2010

jag är förälder till de finaste barnen på jorden, Jag älskar mina barn ♥ De är kanske inte perfekta. Men de är mina för alltid! Och jag älskar dom villkorslöst ♥ ♥ ♥.


Jaha då va denna helg över så detta har hänt  i helgen sonen har varit hos sin pappa och sambo och i lördags så åkte vi till en kompis så jossan fick leka av sig litegrann.
I dag så har vi varit och firat min svärmor som fyller 60år fick supergod smörgåstårta och jättegott fika så har haft en supermysig dag..
I morgon så börjar min stora tös på bamsegympa för första gången och det längtar hon till såklart.=)
Och på tisdag ska jag och en kompis börja träna ska bli skönt..
HAr varit till örbyhus och hämta sonen lite sent i dag än vanligt....
Men nu sover min barn så skönt att få lite egen tid ¨på kvällarna det behöver man i bland..
Ha en fortsatt trevligt alla mina vänner..

Bye Bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: