2010-04-18
 20:24:13

Söndag!!!

Jaha i dag är det söndag och det va länge sen man skrev något här men det har varit så mycket att tänka på mm så men ska försöka vara lite mera aktiv här..
I dag har vi hållt på hela dan och städa både ute och i garage,tvättstuga,pannrum riktigt skönt va det.Lasta grejorna i morgon och köra det till tippen på tisdag..
I veckan blir det fotbollsträning för nicke och bamsegympa för jossan nån dag blir et träning på gymet med hade jag tänk så skönt man har gått ner lite i vikt med så slkönt börja gå åt rätt håll..
Nej nu blir det slappa efter denna långa fina dag och barnen mina sover nu med så skönt...Skola och dagis i morgon och föräldramöte...

HA en bra kväll alla mina vänner..

Bye Bye

Älskar mina barn och min man..:)LOVE


Anonym

har ni gift er i smyg?


linda

Vem undrar det ???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: